Kızım suan 4.5 aylık emmek de istemiyor uyumak da zaten gazlı bir bebekti 12 günlük olduğundan bu yana doğru düzgün uyuduğunu bilmem dedim zamanla azalır gazı uyur saatlerce ayakta zıplatarak ve yürüterek sallamamı istiyor herseyı denedim baska uyutma şeklini kabul de etmıyor uyudugu da yarım saat bazen 15 dk ne olacak bilmiyorum 3 aylık oldugundan bu yana emzirirken ağlamalar başladı geri çekiyor kendini ağlıyor ne yapmalıyım çok üzülüyorum sütümü sağıyorum vermeye çalışıyorum sanki sütümde azaldı çok zorlanıyorum başına gelen olduysa bana fikir verebilirmi 😔