9 aylık bir kızım var ve 1 haftadır hasta . Öksürüyor ve burnu tıkalıydı. 3 gün önce durduk yerde ateşi yükseldi 38,2ye. O günden beri ateşi çıkıyor ve bugün düşmek bilmiyor. Her şeyi yaptık ama 39-39,9 arasında gidip geliyor doktora da gittik ama Almanya’da yaşıyoruz burda pek ateşten saymıyorlar maalesef 🤦🏻♀️ ama hiç hali kalmadı artık bebeğimin çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum 🥺 Dişine de dokundurmuyor dokununca da ağlıyor acaba diş mi çıkaracak 🤷🏻♀️