Fatmanur80 Google’a Tomrisin emzirme notları yaz hepsini sırasıyla oku. Sütüm az diye bir doktora sormadan sakın mama verme. Az da olsa mamanın sonu her zaman tamamen mamaya dönmektir. Süt kanallarının açılması için gerekirse 2 3 saat boyunca memeden bırakma. İmkan varsa tabi. Sütüne güven sütüm az mı diye sorma çünkü bebeğin memedeyken ne kadar emdiğini asla bilemezsin.
Bol sıvı tüket.
Özellikle geceleri uyu ve 2 3 saatte bşr alarm kurarak kalk emzir. Fizyolojik olarak gece uykularında süt üretmeye daha meyilliyiz ve bebeğin ne kadar süt içerse yerine o kadar süt geliyor. O yüzden gece emzirme süt konusunda önemli.
Son olarak temiz beslenme. Her gün dereotu, taze soğan, yoğurt, bulgur pilavı tüketmeye çalış. Solgarın süt artırıcı hapının da faydasını görmüştüm.
Bol bol bebeğine sarıl. Öp, kokla. Hormonlar ds süt üretiminde önemli paya sahip.
Benim kızım da 1 hafta küvezde kaldı. Süt kanallarım tıkandı. Birkaç kere elimle sağdım canım yana yana pompaya gelmiyordu .sonrs pompaya gelmeye başladı. Pompa yapacağım zaman da telefondan resmini videosunu falan açıyordum. Annelik duygusuyla süt artar belki diye. Bunlar psikolojik etkisi kanıtlandı mı bilmiyorum ama bende etkili olmuştu. fikir olsun diye yazdım.
Gerçekten emzirmek istiyorsan Allah yardımcın olsun. Kafa rahatlığı önemli. Sütün artmasa da çok şükür formül sütler var Allah can sağlığı versin bebeğine de sana da ♥️