Kızım 23 aylık ve artık kesmek istiyorum bir ay önce sadece sabahları emerken hastalandığı için geri fazlalaştı ve artık daha zor oluyor emzirmek konuşmayı denedim ama artık her şeyi çok iyi anlıyor bir şey sürmeden kesebilirim diyordum ikna etmek zorlaştı sizin önerileriniz neler olur