ata241222 Bebeğim reflü ve bu nedenle de çok kusuyor fışkırtarak, bebelacin kıvam arttırıcısini kullanmaya başladım ancak bu seferde kusamadigi için sürekli ıkınma halinde.Ne yapabilirim?