Nurrrrrr233 Kızlar bebeğim 28 günlük genelde uykuda böyle ıkıniyor gibi kızarıyor sonra geri uyuyor kabız değil gazını güzel çıkartıyor anlamıyorum sanki gerinme gibi bizim yaptığımız gibi mi acaba diyorum bilemedim neden olur
Sedoa_ Nurrrrrr233 ay benim bebeğimde sürekli gerinir bazen ıkınır gibi bazen bizim gibi yapar. Doktora söyledim hatta uykudan uyandırıyor kendisini dedim. Ama doktorun söylediğine göre uyanmak için geriniyormuş ve kasları gelişiyormuş bu şekilde. Yani gerinmesi iyi bir şey.
Defnecik23 Nurrrrrr233 gazını ne kadar çıkarırsa çıkarsın bağırsakları gelişmediği için bi süre ıkıncak