Oğlum 2yasina giricek yakinda. Uyku sorunumuz yok. Ama çok muzur. Hiç oturmadan ordan oraya nku cikariyor onu döküyor. Kendide çok sıkılgan. Arabada bagriyor disarda maazalarda bagiriyor. Birde 10 aYlik bebegimde var. Açıkçası ben öyle onu bunu sürekli atan Kıran bebekler olsun istemiyorum. Biraz Disiplin ögretmem lazim ama nasıl…