elisyadamla Merhaba annişkolar, Benim kızım 9 aylığa girecek ve 1 yaşına girince emzirmeyi bırakmak isterim ama nasıl yapabilirim nasıl yapacağımı bilmiyorum siz nasıl sütten kestiniz acaba ?
Ecemcansuc Ben 17 aylık olduğunda öğün sayısını azalttım meme diye sürekli yapıştığı anda hemen aaa burda ne varmış deyip dikkatini dağıttım yada dışarı çıkardım derken şuan sadece sabah uyandığında emziriyorum unuttu memeyi