Burhanaltintop merhabalar, yeşil kaka sorunu bizde de vardı. Önemli olan yapısı. Doktorumuzun yorumu ve bizim yaşadıklarımıza göre şöyle özetleyeyim.
1- eğer bebek anne sütüyle besleniyorsa az ve sık emiyorsa annenin ilk sütünü çok alıyor ve çok sık çiş yaparak yeşil kaka yapıyor.
2- Yeşil kaka sümüksü ise problem burada başlıyor. Kakada kan görene kadar müdahale etmedi doktorumuz. Sümüksü olursa mutlaka doktora fotosunu çekip gönderin. Bizde Henüz kan yok çok şükür. Kan olursa alerjik diye bana inek sütü diyeti yaptıracak. Yani süt peynir yoğurt yemeyeceğim.
3- annenin ilk sütü çok gaz yapıyor. 1. Maddenin devamı gazlı durumda ekleniyor.
Ben kendimce bebeğimi erken kalksa bile emzikle oyalayıp 2 saati tamamlamaya çalışıyorum ki Memedeki sütün ilkini değil sonuna kadar içebilsin.
İlk başta ben de çok korkmuştum ama hala arada yeşil sarı kaka yapıyor.
Geçmiş olsun çok sağlıkla büyüsün.