BYS27 ay atak ayı cokkk zor bir dönem hiç unutmuyorum o dönemi dleirmistim uyku yok meme emer ama daha sola bakar hep ağlar karanlık odada vermeyi deneyin mamayı inşllah çözüm olur genelde emmeyen yemiyen bebeklere karanlık yerde veriliyo yiyolarda tam hatrlamiyorum yaptım mi yapmadım mi ama kundak yapardım ben yüzünü kapatır emzirdim sizde kundak yapın biberona ağzına verin gözünü falan kapatın etrafa bakmasın öyle yer karanlık odatida deneyin ama sabır inanın ki gecicek