kasimonbes elifim54 kristal canim. Biz 3.5 ayligiz kabiz olmus ondan verdim bir iki damla duzeldi. Ayvaliktan geliyormus soguk sıkım
ruzgrnanns_35 elifim54 çevrenizden araştırma yapıp dogal olan yaglardan kullansanız daha iyi olur soguk sıkım olması gerekiyor
elifim54 Aysegul93 canım bunlar orjinal değil galiba tam bılmıyom ama market ürünü ya bı zararı olmaz demi yani kullanılabilir
Aysegul93 elifim54 ya ben kullandım valla sorunda yaşamadım. Ama ben az kullandım çünkü bebeğim hiç kabız flan olmadı. Bimden almıştım
Aysegul93 elifim54 bimden almıştım marka hatırlamıyorum son zamanlarda almıyorum az kalmıştı onu şişeye boşaltmıştım
kasimonbes elifim54 migros sanalda var hayatim kristal zeytinyagi yaz cikiyor. Benim 2. Sisem cok da guzel cidden yemeklere de kullaniyorum soguk sıkım olmasina ragmen