Anneko bence zorlamayın , yemek istediği şeyleri yiyor zaten , benim de kızım 13 aylık aşırı yoğurt çorbası düşkünü, yeni şeyler de veriyorum yemek istemes ise zorlamıyorum, polivit şurup verdi doktor iştahı açılsın diye , çok fayfasını gördüm tavsiye ederm