gamze____34 bizi de yönlendirdiler doğumdan sonra. 11 günlükken gittik doktora, üfürüm var dedi ekoya gittik orada dr çok ilgilendi zamanla kapanacağını söyledi. Bebeklerde çok fazla görüldüğünü ve zamanla kapandığını biliyorum ben de. Hiç telaşlanmayın güzel haberlerle dönün inşallah.