babba emzik ilk bir iki ay vermemenizi tavsiye ederim .hem çenesi yorulup sizi emmeyi kısa tutar ya da reddeder hem de gaz sancıları başladığında üstüne boş emzik emmesi tuz biber olur. Bir yenidoğan hemşiresi olarak bebeğinizi her saat başı emzirmenizi öneririm. En az 15 dakika. ilk beş günlük kontrolde sarılığı olursa sutunuzun yetmemesine ya da etkin emmemesine bağlı olarak ,doktorunuz mama vermenizi önerebilir. O zaman dusunebilirsnz .sutunuzun iyi gelmesi için bol sıvı tuketip sıkça emzirmelisnz .