Oglunasikbiranne08 Doktorunuza güvenin.En son sağlık ocağına çağırdıklarında gitmiştim, kızımın ölçümlerini alırken kadının ellerinin keş gibi sigara koktuğunu farkettim.Dışardan yeni gelmişti ve ellerini yıkamadan benim 5 günlük bebeğime dokundu.Ben hiçbirine güvenmiyorum oradakilerin.Bu arada kadını şikayet de ettim ama pek bir şey olmadı.