Esracetinnnnn Beni anam kaşsız doğurmuş hiç kaşım yok hatta geçen gün boyamadan çıktım dengesizin biri tedavi mi görüyorsun dedi . Kıl tekniği yaptirmak stiyorum hergun boyamaktan bıktım usandım artık kullanan var mı kolaylık olur mu benim için
Ayselmiros Esracetinnnnn kıl tekniği hemen siliniyor mikropigmentasyon öneririm 2 sene oldu halen kullanıyorum yaza yeniden boyatıcam
Ysmndnz_ Esracetinnnnn kıl tekniğine hiç bulaşma zamanla akıyor kızarıyor sararıyor çok çirkin oluyor bu sefer o kırmızılığı sildirmek istesen de çıkmıyor çektiğin acı yanına kar kalıyor
yorgunanne28 Ayselmiros dilan polatta yaptırdım 1 sens artı bir seansta rütus ama 1 ayda silindi gitti :( siz nerde yaptırdınız acaba
Ayselmiros yorgunanne28 istanbul bakırköyde bi yerde yaptırmıştım kapandı şuan iki seanda oldu ilk seansta kıl tekniği çalıştılar hemen silindi peşine bir ay sonra komple boyama yaptılar 2 yıl oldu artık yenilenmek istiyor
Ayselmiros annesininbali-00 tek tek çizmiyorlar canım direk kaç modeli çizip boyuyolar daha uzun ömürlü oluyor benim kaşımın karısını kestiler uçlarına doğru havaya kalkık model çizdiler resmen bakışlarım değişti
Ela-12 Ben Ankara’da yaptırmıştım. 3 yıl oldu , hala tam olarak silinmiş değil. Kızarma morarma olmadı hiç. Kalıcılığı cilt tipine göre değişiyor ama, benim cildim kuru olduğu için uzun süre kaldı
annesininbali-00 Ayselmiros benim kaşimin yarısı yok zaten bide çok düşük bende yaptırmak istiyorum da bildiğim bir yer yok nerde yaptirdiniz .
Ayselmiros annesininbali-00 yaptırğım yer kapandı malesef bende bi yer arıyırum tekrar üzeirnden geçtirmek için