Cannsuu merhaba. oglum 11 aylik.dunden beri sesi kisikti ve oksurugu vardi derinden gelen. doktor larenjit dedi ve soguk buhar verdi. ama oglum hic yaptirmiyor. oyuncaklarla oyalasam da ise yaramiyor uzaktan yapmayi deniyorum ona bile musade etmiyor. varmi bana yardimci olabilecek tavsiye verebilecek biri. eger soguk buhar yapmazsam cigerlerine inme ihtimali var ve o zmn hastanede yatabilirmisiz. lutfen yardimci olun simdiden tsk ler
Janss Cannsuu Makine ve ilaç mı veriyorsunuz ? Yanılmıyorsam maskesiz olan odaya buhar verir gibi olan cihazlar vardı bi araştırın isterseniz