Sssedaaa YSR1810 bnm oglumunda böyleydi tam kuruyuncaya kadar yikamadm zaten bir iki güne o parçalarda kuruyup düşüyor
Sare_nuhaninannesi_05 YSR1810 normal canım benim ben 24 gün oldu doğum yapalı kızımın göbek bağı 5 gün düştü hafif böyle kaldı ve sonradan kendisi kuruyup düştü şuanda Allah’a şükürler olsun ki normal görüntü halini aldı 🥰
Yasemin38 YSR1810 normal canım ama için rahat etmeyecekse bir doktora gösterebilirsin. Bezini çokmu sıkı bağlamışsın canım 🫣
Kaynana-elti-gorumce Yasemin38 bende öyle düşündüm sanki bez mumarasi büyük o yüzden sikmislar biraz gibi
YSR1810 Yasemin38 yok taşıyor bezinden böyle bağlamazsak maalesef 🥲 boyu uzun ve çok kasıyor bacakları 9 günlük