gsenaaa merhaba hanımlar, doğum yapalı 12 gün oldu. İlk günler kanamam oldu ama 7 gündür hiç kanamam yoktu. Bugün aniden kanama başladı. Kaç gündür normal akıntım vardı. Şimdi bu kaanama normal mi?
lyl0742 gsenaaa çok normal benim kanamam 40.güne kadar sürdü leke leke şeklinde sonra tam temizlendim dedim 43.gün tekrar kanamam geldi doktoruma yazdım hemen bu regl kanaması mı diye oda 60 güne kadar sezeryan kanaması dır 60 günü geçerse gel dedi çok şükür 55 günde tamamen bitti
gsenaaa CaninannesiCemre 7 gün ara girince anormal bir durum var mı diyerndişe ettim. Teşekkür ederim ☺️