Kızım 4 ay 28 günlük. 2 haftada 2 tane alt dişimiz çıktı bile. Son bir iki gündür emerken çok ısırıyor artık emzirirken canım yanıyor resmen. Bir kaç defa çok canım yandığı için kızdım ama o zamanda üzülüyor kıyamıyorum. Bu durumun önüne nasıl geçebilirim. Isırmasını engelleyebilmek için çözüm var mı acaba?