Hanımlar merhaba
14 aylık kızım var son 10 gündür sürekli ağlayarak bir şeyler istiyor eliyle gösteriyor konuşuyorum karşısında anne su ver anne mama ver diye mesela ama yapmıyor etkinlikler yaptırmaya çalışıyorum sürekli de bozuyor atıyor ne önerirsiniz ne yapmalıyım nereden başlamalıyım kafam çok karışık…