Allah bağışlasın.. bence iki saatte bir uyandirmaniz gerekiyor. Çok küçük. Kan şekeri düştüğü için de uyanmiyo muhtemelen. Düzenli olarak alarm kurup her iki saatte bir beslemeniz lazım, ben öyle yaptım. O aydaki bebeğin gece yatıp sabah uyanması normal değil