Pnr0190 Merhaba anneler.Bebeğim çok gazlı nurse harveys ve relactaz kullanıyorum ama geceleri hep uykusundan uyanıyor ıkınarak😞 yarım yamalak zor uyuyor gözü kapalı ağlıyor.Aranızda bu Damla’yı kullanıp memnun kalan var mı?
Kdrsmsgkcbs Pnr0190 ben kullanıyorum bebeğim 3,5 aylık oldu 1 şişe bitirdim yeniden sipariş verdim. Ya büyüdüğünden ya da damlanın faydasından eskisi kadar krize girmiyor. Ben de çok damla denedim çaylar denedim fayda görmedim
Pnr0190 Kdrsmsgkcbs uykuları düzene girdi mi peki. ? Bir de hangi siteden aldın? Kullandığım damlaları bırakıp sadexe bunu vermek istiyorım.o kadar damla veriyoruz ama yine de ıkınması uyku bölünmesi düzelmedi:( çok üzülüyorum
ayazasaf Bizde piyasadaki bütün damlaları kullandık hiçbirisinden fayda görmedim bunu yurt dışından getirtmek istedim ama fırsat bulamadık yavaş yavaş geçmeye başladığı içinde almadım artık 3 aylık olacak
Kdrsmsgkcbs Pnr0190 ben de öyleydim yani sanırım düzeldi sadece bunu veriyorum evet 4 saat arayla 1 çay kaşığına yakın veriyorum gece ıkınarak uyanıyor çok yüzüstü yatırıyorum hep GittiGidiyor dan aldım
Eceodtu Biz de 15 gundur kullaniyoruz. Diger damlalara kiyasla mucize yaratti. Ama geceleri ne yazik ki ikinmalar devam ediyor. Gece uykulu halde oldugu icin ben emzirmeden sonra veremiyorum belki de ondandir.