4 ay önce sezaryen doğum yaptım. İlk günler koşturmacadan çok takamadım sonra da evde çok terletiyor diye takmak istemedim ama göbeğimden aşırı rahatsız olmaya başladım. Spora da gelecek ay başlamayı düşünüyorum. Korseyi şimdi taksam bir anlamı olur mu yoksa boşuna takma mı dersiniz?