Egesem valla bu sorundan dolayı canım park yataga geçtim ben. Odasında var buyuyen besık ama dediğin gibi sarkıyordu
Bırkac kez yakaladım düşmeden. Derhal gidip derin bi parkyatak aldım. Şuan onun icinde yatırıyorum 1 yaşında. Boyun hizasına geliyor. Cok rahatım. Uyansa bile icinden kımıldayamıyor. Yada acil işim olunca icine koyuyorum genişte.