MelSinMuh_19 Canparem35 biz 3 aylığız tv den müzik açıyorum onunla birlikte söylüyoruz kucağımda dans ediyorum saçlarını tarayıp yüzüne masaj yapıyorum yüz üstü yatırıyorum biraz beline masaj yapıyorum sonra kucağımda sağı solu toparlarken oda oda geziyoruz 😂
Papatya14 Canparem35 ya bende şaşırıyorum ne yapsam diye yatmayı hiç sevmiyo agliyo gezmek istiyo bazen sıkılıyorum ne yapsam diye
yamans Canparem35 benim bebeğim zeka kartlarını çok seviyor siyah beyaz olanlar şimdi de renkli onlardan gösteriyorum bazen yarım saat bakıyor. Ama aynı kartı çok uzun süre göstermiyorum hızlı geçiyorum 5 10 saniyede falan. Şimdi buzdolabı süslerine çok bakıyordu meyveli magnetler aldım onlara bakacağını düşünüyorum. Birde oyun halısına koyuyorum onda da oyalanıyor bu şekilde ☺️
Tolesga Canparem35 benim kızımda 3 ay 13 günlük zeka kartı, sora müzikli peluş oyuncak , oyun halısı , su matı hepsiyle oyalanıyor yeterki keyfi yerinde olsun 🤦♀️ birde sürekli konuşulmak istiyyor konuşurken cok eğleniyor
Canparem35 MelSinMuh_19 benimkinin tek derdi o zaten kucakda gezdir yatmak istemiyor hic oturmak icin can atiyor 😅
yamans Canparem35 benimkide öyle hiç yatmak istemez 3 aylık ve 8 kilo. Kollarım belim kopuyor ağrıdan
MelSinMuh_19 Canparem35 gerçekten zorlu süreçler Rabbim Evlatlarımıza sağlık bizlere de güç versin ♥️🤲🏻
Ygtannesi58 Benimki hep ilgilenilsin onunla istiyor asla yatmak istemiyor ağlıyor çok oturmak istiyor ama çok erken kucağımda hep doğrulmaya çalışıyor kucakta gezmek istiyor bende yoruldum artık oturma aşamasına geçsekte bi nebze rahatlasam 😂
durukusunannesi_ Benim kızım da 3 ay 12 günlük tamamen aynıymış sizin bebeklerle asla yatmak istemiyor hanım efendi kucakta gezip sağa sola bakmak istiyor. Ben oyun halısına yatırıyorum bu ara bilinçli şekilde severek oynuyor zeka kartları gösteriyorum renkli hayvanların olduğu kitapları fln var onları gösteriyorum çabuk sıkılsa da öyle de biraz Oyalıyorum
Bebekkiz Oyun halısı aldm bi 15 dk oyalıyor da rahat ediyorum Hep kucakta gezmek istiyor Zeka kartları en fazla 5 dk oyalıyor Eğitici köpekçik de 10 dakika falan Konuşuyorum onunla aguluyor falan sonra ne yapcağımızı şaşırıyoruz
Canparem35 Bebek arabasina koyup evin icinde gezdiriyorum belim koptu artik tasimakdan oyuncak 5 dk 10 dk oyalio anca 😊
Ecemce Benim oğlum 2 aylık zeka kartlarını gösteriyorum şarkı ninni söylüyorum masal anlatıyorum bol bol konusuyorum onunlaa değişik sesler çıkarıyor oda bol bol gülüyoruz😃🥰
busrader90 Oyun halısında ve eline verdiğim oyuncaklarla oyalanıyordu. Bir de babybjörn de de çok oyalanıyordu. Muadillerini de düşünebilirsiniz. Zeka kartlarını da çok gösterirdim.