7.5 aylığız yoğun bakımda biberon verdikleri için hiç meme emmedi hep sağarak verdim emmediği için süt hiç yeteri kadar fazla gelmedi mama+süt gittik hep çok şükür bir sorun yaşamadık kimi bebek sadece mamayla büyüyor gayet Sağlıklı oluyor. Zehir değil sonuçta oda formül süt öyle düşünün. Bol bol sağım yapın 3 saatte bir 20 dk önermişti doktorum. Bol rezene için bol su hurma bol soğanlı bulgur ve bir de vitamin takviyesi kullanın artar inşallah