Sevgili anneler merhaba,
Benm yeme bozukluğum var. Kızım 2,5yasında. Doğum kilolarımı veremedim başta. Çeşitli yollar denedim. Ama anladım ki sıkıntı psikolojik. Yani benm moralm bozulunca vs kendimi yemeğe veriyorum. Ama bu basit bi şekilde değil. Örneğin dışardan sipariş verilen bi hamburger. Ardından bi sürü tatlı çikolata vs. Tamam sonra erteis gün diyet sözü veriyorum kendime. Olumsuz bişy oluyor çat dünün aynısı. Yada iki gün diyet 3.gün eve lardeşim geliyor yine basa dön. Gelen kişiden destek alıp diyetı bozuyorm. Bu konuda destek alan oldu mu doktordan merak ediyorum .