Balbeby evim 22 23 derece uzun kollu zıbın ve alt üst takım giydiriyorum 1 kat çorap yeterli oluyor. Dışarıya çıkarken külotlu çorap,patik uzun kollu zıbın, alt üst takım ve kalın ceket giydiriyorum yada pelus tulumlardan giydiriyorum bebek arabasında geziyoruz genelde battaniye de örtüyorum duruma göre 😊