Elifadacakmak
Kızlar doktorumuz bebeğime reflüsü olduğu için gaviscon verdi günde 4 kez 6 saat arayla . Kullanmaya başladığımızdan beri kabız yaptı . Doktorumuz bir hafta ara verin sonra takrar başlayın dedi ama kızımın reflüsü çok şiddetli olduğu için ara vermek istemiyorum gaviscon iyi gelmişti çünkü . Bu kabıza bi çözüm bulan varmı ,? Mamasına zeytinyağı katıp veriyorum ama sürekli yaptığım zaman illaki onun da bi zararı olur . 3 aylık bu Arada kızım