Normal noğum yapalı 23 gün oldu dikiş yerlerim iyileşti yani dış dikişlerim düştü iç dikişlerim de 2 3 tane kaldı.
Demek istedim doğumdan sonra özel bölgem de koku var gün içinde kaç defa iç çamaşırı değiştiriyorum her gün banyo yapıyorum ama hala koku var bunun sebebi nedir yaşayan var mı aranızda.
Acaba iç dikişler düşmediğindrn koku mı yapıyor?