Toprakbey Havvamurat canım ben oğluma kıyafetlerinin altına boş kalmasın diye almıştım. Şimdi 11 aylık yürümeye hevesli dışarda oluncada elimden tutup yere inmek istiyor yine onu giydiriyorum. Polo’nun spor ayakkabı altı esnek tam ilk adım ayakkabısı. Şuan o niyetle kullanıyorum.
GMerve Yaz döneminde vicconun sandaletini almıştım şimdi de yine vicconun botunu aldım. Tam ortopedik ayakkabı tavsiye edilmiyor özel bir sorun yoksa. Adidas gibi spor markalara baktığımda bazı modellerde altının sert olduğunu gördüm. Araştırmalarım sonucu hem fiyat hem performans açısından viccoda karar kılmıştım ve memnun da kaldım.
Havvamurat GMerve internetten ben de vicconun ilk adım botunu sparis ettim ama iyi mi ettim bilmiyorum cuma kargoya verilecek
hellomom GMerve bebeğiniz kaç aylıkken aldınız? Benim kozım 8,5 aylık 7 aydan beri yürümeye çok hevesli yürütüyoruz ama havalar sıcakken çorapla yürüyordu şimdide altı deri gibi olan patiklerden aldım ama ayakkabı alsammı bilemedim.
GMerve Havvamurat ben de alalı 2 gün oldu ama mağazada denedik sevdi bakalım öyle gider inşallah. Yazın sandaletten çok memnun kalmıştım.
Xxmelxx Aynı postu açmayı düşünüyordum :) bebeğim 7 aylık daha ama şimdiden araştırıyorum. Nike ve vicco arasında kararsız kaldım altı yumuşak olması gerekiyor.
GMerve hellomom tam olarak yürümeye başlayınca aldım yaz döneminde sandaleti. Daha öncesinde evde tutunarak yürüyordu havalar da iyi olduğu İçin evde bir şey giymedi. Şimdi ise artık yürüdüğü İçin ev ayakkabısı aldım yine viccodan mutfak zemini gibi taş yerler soğuk olduğu İçin evde de onu giydirmeyi istiyorum.