Merhaba kızlar,
2 gün sonra sütten kesmeye başlayacağım ama gece sürekli ağlıyordu, emziriyordum, sakinleştiriyordum, 23 aylığız. Acaba sütten kesince gerçekten 12 saat uyuyorlar mı? Gece beslenmesi sorunu oluyor mu? Nasıl ilerlediniz tecrübelerinizi öğrenebilir miyim, teşekkür ederim 🙏