Elfdmn Koltuk altından ateşi 37.5 civarında çıkıyor düşüp çıkıyor sürekli. Damaklarda kaşınıyor acaba ondan olabilir mi 🙏
Aselzz Elfdmn usutmus olmasin bizimde cikti 4 gun ugrastik solunum yolu enfensiyonu felan. Hicbir seyi yok atesi mi var
Aselzz Elfdmn oyle gorunuyor olabilir siz bir guzel burununu acmayi deneyin sık sık sonra doktora gosterin tedaviye baslayin malesef dogru yaniti burda bulamsyabilirsinix