Minzilikuymak61 Kizlar disari ciktim oglum uyuyordu sagdigim sütü yanima aldim isitmadan direk dolapdan kac saat disarda tutabilirim sutu acaba
twinboymama sağlık bakanlığı güneş görmeyen bir yerde 3 saat diyor ama kimindoktor da 4-5 saat diyor. bence riske atmayın en fazla 4 saat olsun.
Zeynali Hanımlar merhaba ben de bir şey sormak istiyorum anne sütünü ısıtmadan yanınıza alıyorsanız dışarıda nasıl ısıtıyorsunuz? Ben birkaç kez sıcak sulu termos ve kupa bardak aldım ama taşırken kalabalık oluyor daha pratik bir yolu var mı?
twinboymama Zeynali bende yemek termosu var kaynar su koyuyorum içine. içireceğim zaman da o termosa oturtuyorum biberonu. yemek termoslarının agzı geniş oluyor zaten. o kaynar suda hemen ısınıyor zaten ılık oluyor dolapta olmadıgı için. yine ekstradan bir termos yani🫠
YaseminAren Zeynali ben bebegı doyurup dolaptan alıl cıkıykrum bebek tekrar avıkana kadar 2 saat gecıyo o arada oda ısısına gelmıs oluyo yada en yakın kafeden kaynar su alıyorum bardakla🤣
YaseminAren Minzilikuymak61 dısarda 3 saat ama ben 4 e kadar beklettıgım oldu gunes gormemıstı ıctı yıne de rıske atma 3 saatı gecınce verme
Zeynali YaseminAren bende öyle yapıyorum ama bir tedavi için 2 saat yol gidiyorum 2 saatte tedavi almam lazım o süreçte arabada annemin yanında beklerken mecbur süt veriyor ya da birkikteyken keyfi olunca emmiyor saatleri denk getiremeyince çok alakasız yerde acıkıyor o zaman süt vermek gerekiyor öyle çaresiz kaldım: / ben yine termos bardak taşıyayim en iyisi
YaseminAren Zeynali çok gecmıs olsun mama vermıyorsun o zaman sanırım araba ıle gıdıyor san soguk cantaları var ya ondan alıp bız aksuyle belkı daha uzun sure durdırursun bılemedım