Tuna1212 berosunannesi iki gün önce yaptırdık çocuk doktorumuz yaptırmamızı istedi. Damla damlattılar beş dakika arayla 3 kez. 3. Nün ardından yarım saat bekletiyolar daha sonrasında muayeneye alıyolar. Bizde bi sorun çıkmadı şükür.
16122022 berosunannesi eet yapildi benim ikizlerim 10 gün kuvozde kaldıkları için sağlık Bakanlığı’nın isyedigi bir test olan rop yapıldı
queen_mom Tuna1212 kaç aylık canım bizde yaptirdik 15 gün önce .damla damlatmadilar doktor muayene etti sadece .2 bucuk aylıkken gitmiştik
queen_mom Tuna1212 bizde niye damla sıkılmadı. Doktor şimdilik bukadar herşey yolunda dedi. Bide dünya goz Hastanesine götürdük
Sekeroglannn berosunannesi 3 aylıkken doktorumuz yaptırmamızı istedi. Gözüne damla damlatıp öyle muayene ettiler. Bir sıkıntı çıkmadı çok şükür yaşını geçince tekrar kontrole götüreceğim