Kızlar bebeğim 16 aylık ve kilosu baya düşük 9.400 ben vitamin açısından destekliyorum pekmez ceviz vs. Çok hareketli bir bebek kızlar yavaş olur derler ama çok hareketli yani sağlığı yerinde kilosu önemli değil diyorum ama içime dert oluyor anne sütü alıyor sizde en güzel kalorisi bol olan besinler hangisi iştahı sıfır maalesef on dk ekranda tutarak yedirebiliyorum yok asla yemez ! Neler önerirsiniz lütfen bekliyorum desteklerinizi.