Bebeğimi süten kesmek için komşumun önerisi ile sabır taşı diye bir şey aldım . kullanıyorum işede yaradı ama gece kalkıyor ve çok ağlıyor göğüslerimde çok kötü şişti iki gün oluyo keseli kızımın gece çok aglamamasi için ne önerirsiniz,bide göğüs ağrısı ve şişkinliğe ne iyi gelir