kivitoannesii 40 cc mama içti hepsini kustu şimdi tekrar doyurmalı mıyım 10 günlük bebeğim yoksa saat geçsin mi ne yapmalıyım çok üzülüyorum
Freedyaq kivitoannesii 40 cc çok fazla 30 yapın ayrıca 40 ccyi nasıl ayarlıyorsunuz? 30-60-90 diye yapılıyor
Annenazz kivitoannesii biraz bekle. Yarım saat falan. Sonra tekrar doyur. Benim kuzum da sürekli kusuyor böyle yapıyorum. 13 aylık. Fıskırtarak mı kustu?