Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var. Sadece anne sütü veriyorum, kilo alımı çok iyi hatta sınırın da üzerinde. Ama oğlum biraz huysuz uyanık olduğu dakikalar sürekli kucakta taşınmak istiyor ve şuan 8 kilo. Bu yüzden gündüzleri çok yoruluyorum. Akşam 6 gibi sütüm azalıyor bu sefer bebeğim açlıktan ağlıyor ve ağladığı için dinlenemiyorum ve sütüm hiç gelmiyor. Ne yapabilirim? Eşim normalde çok yardımcı beni dinlendirir ama bu ara onun boynu fena tutuldu öyle olunca bebek hep bende. Süt arttırma önerilerinizi bekliyorum