Atlasbaby01_ Doğum yapalı 3 ay olacak, felaket derece saç dökülmem başladı; kesim, bakım hepsi nafile. Siz neler yaptınız bu süreçte avuç avuç dökülen saçlarımı nasıl kurtarabilirim?
Melifah_35 Atlasbaby01_ 5 ay oldu hala devam ediyor baya kelleşme oldu ön taraflarımda vitamine başladım ben 8-9 aya anca geçiyormuş galiba
Asyaveannesi04 Atlasbaby01_ benim hamilelik sonrası hem dökülme hem egzama oldu saç diplerimde ilk egzamayı geçirdik, şimdide dökülme için ducray serum ve şampuan verdi bakalım yeni kullanmaya başlayacağım yorumlar herşey çok iyi