19 ay 20 günlük yürüme arkadaşı ile yürüyor koltuk kenarlarında sıralıyor ama desteksiz yürümüyor, tek el tuttuğumuz zaman yürüyor elini bıraktığımız zaman tedirgin oluyor biraz cesareti olsa yürüyecek asım atması için her şeyi yapıyoruz ama olmuyor :/ telefondan video açıp gösterdik öyle bile gelmiyor. Neler yapabiliriz önerisi olan var mı ?