Oglumun oyuncaklari bodrum katindaydi.kartondan iç içe gecen sayi kulesi vardi.maalesef icine fare girip pislemis.direkt atacaktim.esim camasir suyu ile sil dedi.ama ben emin olamadim.karton oldugu icin kaynatma ve yikama sansim yok.ama camasir sulu bezle silebilirim.fakat yinede icim rahat etmiyor bir hastalik bulasir mi?Sizce ne yapmaliyim?