Semyy ruzgrnanns_35 çok geçmiş olsun valla bizede reflü dedi doktor ama çok ciddi bişi demedi yani açıklama falan yapmadı reflü yyatagı kullan dedi
Rabiakorkusuz Semyy benim bebeğimde 4 ay 12 günlük 1 aylıkken reflü tanısı koydu doktor sürekli kusuyor ve kesinlikle mama vermedim sadece anne sütü hala öyle doktorumuz ek gıdaya erken geçeriz dedi öyle biraz azalıyormuş ama 1 yaşına kadar reflü devam edermiş
Nazlchngr-61 Semyy Merhaba, kesinlikle bebelac thickener öneriyorum. Anne sütü veya mamaya katılıyor. Sadece kıvam arttırıcı, biz böyle kurtardık. Geçmiş olsun
Semyy Nazlchngr-61 çok teşekkürler o mamalarda ateş pahası ama mecbur alıp kullanıcı Allah herkese yardım etsn herşey uçtu gitti başedemyrz eksikliklerle
Ebrmml Nazlchngr-61 merhaba benimki de çok kustuğundan thickener kullanmaya başladık. Evet kusmasını engelledi gerçekten. Ama şimdi de kusamadığı zamanlarda deliriyor. Kusunca çok rahatlıyor. Sizde de oldu mu öyle bir şey? Günde ne kadar kullanıyorsunuz