Betiblog Kızlar bebeklerinizi kaçıncı ayda göz muayenesine götürdünüz. Şu an 2.5 aylığız. Zor bir doktor kontrolü diyorlar 6 aydan önce götürme çok ağlıyor diyorlar. Siz neler yaptınız
Minigim38 Betiblog 1 aylıkken götürmüştük. Göz takibi olmazsa,şaşılık, kayma olursa tekrar gelin demişti yoksa 6 aylıkken kontrole gelin demisti. Damla damlatıp ışıklı seyle gözünün içine bakıyor uzunda sürmedi
Olimbonii Betiblog 3 aylikken getirdim damla damlatilirkende aglamadi hic sadece hemsire kollarini tuttu ben bacaklarini doktor cihazla gozunu hafif acip isikla bakti o sıra agladi ama boyle dayanilmicak bir aglama degildi cok zor degil yaptırın bence bise varsada erkenden öğreniyoruz bu sebeple
Aybarsin_anasi Beş aylıkken yaptırdık önce güldü sonra ağladı ama uzun sürmedi. Daha erken de yaptırılabilirmis aslinda
Hndealnathn 1 yasa kadar doktorumuz kendisi baktı herhangi bir sorun görmedi 1 yaşında göz doktoruna götürdüm şükür ondada bir sorun cikmadi.damla damlatti sonra müzik çalan bir makineyle uzaktan baktı ışıkla baktı o kadardi