Ffak Geçmiş olsun öncelikle bizde yaşadık doktora götürdük apartopar doktorum da çok geniş bi insandır saolsun baya rahatlattı bizi kabaca anlattı herşeyi şu durumlar varsa telaşlanın demişti ; eğer ilk 48 saat içerisinde genelde ilk 2-4 aaatte başlar durdurulamayan fışırır tarzda kusma 6-7 kere kadar her kusma değil , boş boş bakma göz teması kuramama , kafasını taşıyamama , uyku saati harici uyumak istemesi , uyku saati bitince yani gün içinde atıyorum 1 saat uyuyor normalde düştükten sonra 2-3 saat uyursa ve uyandırmaya çalıştığında uyanmıyorsa acile direkt travmatolojiye gidin onun dışında bence durduk yere radyasyona maruz brakmayın ama tercih sizin ben doktorumun bana söylediğini iletmek istedim