simgekaya 3 ay 8 gunluk olduk, ayni vallahi , aglamakdan her ikimiz bir hal olduk. Boyle durum yasayan annelerden destek istiyorum😓 neden her seye dikkat ederken bu kadar gaz oluyor . Hep gazini cikariyorum dik tutuyorum yedikden sonra kendi yediklerime dikkat ediyorum. Neden gecmezki.. ??