Aysegul3442 Merhaba kızım 3 yaşında ve 106cm boyu 21kilosu var, ben 1.75 eşimde 1.90 boyunda . Böyle bir durum yaşayan varmı genetik mi yoksa doktora götürmek mi gerekiyor hangi doktora götürmeliyiz fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler
edabolukbasi Aysegul3442 ne olmasını bekliyordunuz 😊bence çok normal ben 1.70 eşim 1.95 2 aylık oğlum 61 cm
oglumubeklerken Aysegul3442 sizin boylarinızda uzun bence genetiktir yani doktora görürseniz de ne yapabilir ki doktor? Kısa olsa belki takviyeler ile falan uzamasına yardımcı olur fakat zaten uzamış boyu doktor birsey yapamaz bence ama genetik olduğunu düşünüyorum 🌺
[silindi] Aysegul3442 hakikaten bunda da endişelenmeyin ama ya :)) karı koca uzun boylusunuz bebeğiniz yüksek ihtimalle uzun olacak normal yani
Aysegul3442 edabolukbasi aslında beni endişelendiren persentil değerinin %99 olması oldu doktor kontrolü gerekir diyor internette, böyle bir durum yaşayıp götüren oldumu diye merak ettim :(
Aysegul3442 [silindi] uzun olması hiç sorun değil fakat bazı kaynaklarda erken ergenlik vs gibi durumlardan bahsetmiş endişem bu nedenle oldu
edabolukbasi Aysegul3442 bacım internette yalan yanlış bir sürü bilgi dolu başımız ağrısa kanseriz internete göre eşimin ailesi de benim ailem de uzun boylu çocuğun kısa olması abes olurdu değil mi çok aklına takılıyorsa takipli olduğun doktoruna sor genetik der 😊