tosbikim rehsann 6. Ayında başladım ben ek gıda vermeye yoğurtla başladım.6. Ayına kadar sadece anne sütü ile beslendi. Herkes tattırsana yemek sularını hiç bişey yemez deyip durdu su vermedim die kızdılar ama çok şükür herşeyi yiyor ☺️
useyma 6 aylık olunca başladım ek gıdaya..sırası ile Elma, kabak, havuç, armut verdim 3 gün kuralı ile,🥰 daha yoğurt yapamadım😯