Kızlar merhaba oğlum 15 aylık.Arada mecbur kaldıkça çizgi film açmak zorunda kalıyorum ama oğlum herşeyi tersten izliyor bakıyor telefondan açınca çevirip ters izliyor televizyonda kafasını yan yapıp bakıyor.Kitapları var açıyorum veriyorum eline beraber bakıyoruz.Onu da ters çevirip bakıyor düzeltiyorum tekrar ters çeviriyor bu normal mi neden böyle yapıyor aklıma çok takıldı